lördag 26 december 2009

Nedräkningen har börjat :)

Nu har nedräkningen börjat, nu är det inte många dagar kvar innan jag o älsklingen kommer att börja packa o sen flytta in i vår nya lya :) Vi ska ringa på måndag o se om vi kanske kan få ta nycklarna till förrådet redan nu, då kan vi dels packa ur förrådet o börja packa ner i lådor som vi sen kan flytta dit bort. Jag ser fram emot att få flytta in i den här lägenheten, den är riktigt mysig o jag vet att jag o Micke kommer att trivas där :)

Sitter i soffan med älsklingen just nu o tittar på film, det visas ju en hel del med bra film på tv nu under julen så det är bara att passa på o titta :) Tycker om att titta på film med Micke, finns inget som är mer mysigt än att få krypa ner breve han i soffan o titta :)

Det verkar ha lugnat ner sig med snöandet nu också :) Jag tycker vi har fått nog med snö nu men det kommer säkert att komme mer ändå. Såg på nyheterna att det skulle bli kallare nu ett tag framöver så det blir väl att hålla sig inne det mesta av tiden, är inte så kul att gå ut då det är så kallt som det brukar bli här uppe. Men jag gillar våra promenader som jag o Micke gör :)

Nä nu ska jag ta o kolla på filmen igen :)
Ha det bra så länge
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar