fredag 25 december 2009

Julaftonen

Så då har det varit julafton en gång till o jag hade det riktigt trevligt nu i år :) Jag spenderade dagen med Micke o resten av familjen, vi åt julbord o umgicks o hade det trevligt. Det snöade inte så mycket igår direkt men det ska visst komma ännu mer idag så vi får väl se hur det kommer att sluta då det väl är klart.

Nu idag så kommer jag att se till att Micke tar det lugnt hela dagen vare sig han vill det eller inte, han har inte mått nå bra inatt o varit upp flera gånger :/ Så nu idag kommer han att bli ompysslad hela dagen, ska strax bädda ner han i soffan med en filt o se till att han ligger där o vilar medans jag kokar kaffe åt han.

Nu är det inte heller så länge kvar innan vi ska flytta :-D
Dagarna går fort nu så det kommer bli fortare än man kan ana, ska bli skönt att få det lite större än vi har det nu. Inte för att vi inte har trivts här i ettan men det kommer att bli skönt med lite större. Då kan man stänga ner vissa rum (med katterna i eller utanför) om dom är lite för vilda.Vi kommer att få det riktigt mysigt i våran nya lya det känner jag på mig :)

Nä nu ska jag ta o pyssla om Micke, ha det bra alla som läser detta.
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar