fredag 16 november 2012

Gaffel virkning


Har börjat gå på en kurs för att lära mig gaffel virkning och även om jag var lite emot det från början så blev jag glatt överraskad då jag väl började att lära mig det för det var riktigt kul :-)
Har än så länge bara gjort en sjal i svart och vitt (bild nedan) men jag har planer på att göra gardiner till tv rummet och kanske till dom andra rummen också :-)
Får se vad tiden har att erbjuda och vad jag själv har orken till att göra också :-)


Här ovan är en bild på den svart vita sjal som jag gjort :-) Håller på med en nu som ska bli svart och röd och den gör jag med en lite mindre gaffel så den kommer att bli lite tätare men lika fin ändå :-)

Imorgon så fyller Syrran år så vi ska iväg och gratta henne :-) Ska strax slå in dom presenter som jag har förberett till henne :-) Jag hoppas att hon kommer bli glad över det jag har fixat till henne :-)

Nä nu ska jag ta och pyssla lite mera med min gaffel :-)
Ha det bra alla :-)
/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar