torsdag 28 juni 2012

Jag van :-)


Jag fick veta härom dagen veta att jag har vunnit på en tävling via facbook :-)
Man skulle skriva en motivering och dom verkade gilla min *ler* Trodde först att det var ett skämt och att dom skojade med mig men det var sant :-) Det är inte ofta jag vinner i såna här tävlingar så det känns extra kul då jag väl gör det :-)


Så här löd min motivering som jag skrev :-)


"Jag lärde mig sticka då jag var 5 år och det har jag fortsatt med sen dess :-) Idag så sitter jag alltid med något handarbete i händerna och jag får fram egna designade saker som barn filtar, plädar, sockar, halsdukar mm.

Min mamma väkte min älskan för handarbeten och hon har fått den att växa mer o mer för varje år av mitt liv.

Min värk lindras då jag sitter o pysslar men det är också för att det är roligt som jag gör det :-)

Finns det något roligare än att skapa något eget med sina egna händer.

Jag trots min värk kan skapa fina och vackra saker också o det är tack vare min mamma som lärde mig"

Kul att vinna :-) Ska bli kul och få hem priset :-) 

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar