torsdag 10 maj 2012

Trevlig dag :-)


Igår blev jag då 28 och år jag känner mig inte direkt så gammal som alla verkar tycka att det är att bli äldre.
Det är bara en siffra tycker jag, den gör inte personen o hur vi är på insidan. Jag är den jag är o det kommer jag ALLTID att vara :-) Dagen började bra med hela familjen som kom på besök o jag blev firad :-)
Vi åt lite tårta och Angelina roade oss alla på sitt lilla sätt *ler*. Jag värdesätter det högt att få fira min dag med familjen så där som vi gjorde. Sen efter så åkte jag o Micke in till restaurang Nygatan 57 o åt en god tre rätters middag :-) Det var en upplevelse det att kunna göra det, maten var god o jag fick vara där med Micke så jag kunde slappna av ganska bra hyfsat fort :-) Micke hade skvallrat lite för dom att jag fyllde år så när efterrätten kom in så hade dom satt ett slags tomte bloss på min :-) Gulligt gjort av dom :-)

Det var lite om hur min dag var igår :-)
En helt toppen dag tycker jag att det var, det enda som störde lite var den envisa förkylningen :-/
Men men den ger sig snart den med :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar