fredag 15 juli 2011

Vila i frid älsklings gumman Leia


Nu idag vid ca 09:40 så somnade min älskade gumma Leia in :'-( Hon har varit min stötte pelare under flera år o det var tufft men nu var jag tvungen att inse att hon inte mått bra o att det bästa för henne har varit att hon fått somna in innan hon blivit sämre. Micke ringde nyss o sa att nu var det över att nu har hon gått över till andra sidan. Jag hoppas att hon mår bra nu o att hon inte längre har ont. Dom sista dagarna nu så har hon bara blivit sämre tycker jag, hon har varit mer hängig o det har låtit som att hon har haft tungt o andas då hon har legat ner. Jag hoppas att hon springer omkring o busar med dom andra nu o inte har ont mer. Jag kommer alltid att älska dig Leia o det kommer ta lång tid innan jag kommer att komma över att du nu är borta. Du kommer ALLTID att finnas med mig i mitt hjärta o jag kommer ALLTID att älska dig vars jag än är o vars du än är.



Så här kommer jag att minnas min gumma mest, då hon låg ihop kurad i soffan o sovde. Jag har många fina minnen av Leia o jag ville inte att dom sista minnena av henne skulle bli då hon var borta :-( Jag känner i hjärtat att hon har fått frid o att hon är med dom andra som vi har varit tvugna att säga adjö till. En vacker dag så kommer jag att få träffa alla dom igen det vet jag, det är bara så jobbigt att säga adjö tills dess. Jag saknar dom alla så oerhört mycket hela tiden. Sköt om Leia nu åt mig så ses vi längre fram då det är min tur. Älskar er *hart*

/En ledsen Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar