onsdag 3 november 2010

Vår ängel Angelina


Nu har vår lilla ängel Angelina kommit
Hon föddes den 27 Oktober o hon vägde 3435g o var 49 lång.
Jag kände av den första värken vid 18:30 o 03:50 så var hon ute o den sista timmen så gick det riktigt fort så min lilla gumma hade bråttom att komma ut o hälsa på oss :)
Hon har nu hunnit bli en vecka o jag har vant mig vid att vara mamma o jag njuter av att vara det mer o mer för varje dag som går :) Har fått höra att jag inte skulle orka med det då jag inte orkar med att vara mamma o ta hand om ett barn men det kan jag visst det. Det har jag visat nu o dom som sagt eller tyckt så dom kan gå o ställa sig i nån vrå *ler stort* Jag kan jag med!!!
Dagarna går riktigt fort nu o jag älskar min lilla gumma mer o mer för varje dag o nu efter bara en vecka så kan jag inte tänka mig livet utan henne. Mamma älskar sin lilla Ängel o jag kommer ALLTID att finnas här för dig
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar